Երբ ես հայտնվեցի լուսնի վրա

Ես մանկուց երազում էի հայտնվել տիեզերքում և մոտիկից տեսնել աստղերը:Եվ երբ, օրերից մի օր ես հայտնվեցի լուսնի վրա,իմ ուրախությանը չափ ու սահման չկար:Դա մի աննկարագրելի զգացողություն էր:Եվ շատ վախենալու էր և անսահման հաճելի:Ես շատ էի ուրախացել,որ վերջապես կատարվեց իմ երազանքը :
Ես այնքան էի փոքրացել,որ դարձել էի մի փոքրիկ ատոմ և կարողանում էի շփվել միուս ատոմների հետ:Ես բարեբախտաբար հեռադիտակ էի վերցրել ինձ հետ և դրանով կարողացա տեսնել շողացող աստղերը և ուսումնասիրել Երկիր մոլորակը:Աստղերը այնքան մոտ էին թվում,որ կարող էի աստղերին դիպչել,բայց իրականում դրանք շատ-շատ հեռու էին:Ես ինձ հետ տարել էի մեր հայկական դրոշը և այն կանգրեցրեցի լուսնի վրա:

Об авторе harutyunyangrigor

Բարև, ես այս բլոգի հեղինակն եմ:
Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий