Իմ առաջին օրը դպրոցում

Ինչպես ամեն տարի,այս տարի ևս ես անհամբեր սպասում էի,թե երբ է սկսվելու ուսումնական տարին:

Սեպտեմբերի 1-ին՝առավոտյան,ես արթնացա շատ բարձր տրամադրությամբ և եղբորս ու մայրիկիս ուղեկցությամբ շտապեցի դպրոց:
Իմ առաջին օրը դպրոցում անցավ շատ հագեցած ու հետաքրքիր՝ ինչպես ամեն տարի:Վերջապես հանդիպեցի ընկերներիս և ուսուցիչներիս հետ:Մենք երգեցինք, պարեցինք:Այնուհետև խմբով գնացինք մեր սիրելի մայր դպրոց:Մայր դպրոցում մարզվեցինք, քանի որ առաջին դասը մեզ մոտ մարմնամարզություն էր:Չմոռանամ ասել,որ օգոստոսի 30-ին մեր դպրոցում ուրախ մարզատոն էր,որին մասնակցեցին դպրոցի բոլոր աշակերտները և ուսուցիչները:
Ես այս տարի ակնկալում եմ,որ էլ ավելի լավ սովորեմ և շատ բան իմանամ:nkar 3.jpgnkar 2.jpgnkar 1.jpg

Об авторе harutyunyangrigor

Բարև, ես այս բլոգի հեղինակն եմ:
Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

